Return Policy

Når du bestiller varer hos binejomo.com indgår du en aftale med: BineJoMo Studio, Hjemmevej 40 2870 Dyssegård. Dit køb er gyldigt i det øjeblik du har gennemført din betaling og har modtaget en ordrebekræftelse fra os. Vi gemmer din ordrebekræftelse i 3 år, således at du på ethvert tidpunkt kan kontakte os og bede om en kopi. Du skal være fyldt 18 år og have et godkendt kreditkort, for at handle hos os. Når du bestiller varer hos os, accepterer du vores handelsbetingelser, som er beskrevet her på siden. Fragt BineJoMo afholder omkostningerne til din fragt når du køber for min. 499 kr. For køb derunder koster levering 29 kr. Afbestilling & ændringer Har du ombestemt dig, eller lavet en fejl i fx din adresse? Send en mail til hello@binejomo.com mærket “afbestilling & ændringer” hurtigst muligt. Vi kan hjælpe dig med dine ændringer hvis varen endnu ikke er afsendt. Du skal skrive bestillingstidspunktet samt dit ordrenummer i mailen. Hvis din ordre er afsendt, så har du selvfølgelig stadig 14 dage til at annullere din ordre. Se betingelser herfor under Returnering. Returnering Returnering af varer skal ske inden for 14 dage fra den dato, du har modtaget din vare. Returnering af varer sker for egen regning. Returnering af varer er altid forudsat af, at du leverer produktet i samme stand, som du modtog det. Det vil sige i ubrudt emballage. Har du brudt emballagen, kan vi desværre ikke tage varen retur. Du bedes du sende dine varer til: BineJoMo Hjemmevej 40 2870 Dyssegård Reklamation Hvis du har modtaget en defekt vare, eller en vare der ikke lever op til dine forventninger, beder vi dig kontakte os med det samme. Vi gør vores bedste for, at du får en god oplevelse når du handler hos os, hvis der skulle ske en fejl opfordrer vi dig til at tage kontakt til vores kundeservice på mail: hello@binejomo.com Hvis du har spørgsmål, din ordre er forsinket eller du har haft en uheldig oplevelse, vil vi altid gerne høre fra dig. Kundeservice kan kontaktes på telefon 22320212 i hverdage mellem 9.30 og 15.00 og på mail hello@binejomo.com mærk din mail “Reklamation”. Så står vi klar til at hjælpe dig. Cookies Når du bruger binejomo.com indsamler vi data om dit besøg på vores hjemmeside. Vi bruger disse data til, at gøre din oplevelse bedre og til at understøtte vores markedsføring. Her kan du læse om de informationer vi indsamler, hvordan vi behandler oplysningerne, hvad vi bruger dem til, hvem der har adgang til oplysningerne og hvordan du kontakter os hvis du har spørgsmål eller kommentarer i relation til vores privatlivspolitik (inklusive EU’s forordning om databeskyttelse) eller de cookies vi bruger. Binejomo.com registrerer automatisk din IP-adresse samt data vedrørende dine bevægelser mellem forskellige sider og tjenester på websiden. Hvis du logger ind registrerer vi også dette, så vi kan gøre det nemmere for dig næste gang. Vi bruger i den forbindelse forskellige analyseværktøjer, såsom Google Analytics, der bistår os med at indsamle statistiske oplysninger om brugen af binejomo.com og gøre det til en bedre oplevelse for dig. Hvis du ikke ønsker at modtage cookies, kan du enten blokere for alle cookies, slette eksisterende cookies fra din computer eller modtage en advarsel, før der gemmes cookies. Privatlivspolitik Hos BineJoMo.com respekterer vi dit privatliv og behandler dine personlige oplysninger efter gældende lov. Vi opbevarer dine personlige oplysninger i overensstemmelse med loven, hvilket betyder, at de opbevares sikkert og fortroligt. Vi gemmer dine personlige oplysninger på servere med høj sikkerhed, som er placeret i kontrollerede faciliteter, og vores sikkerhedsforanstaltninger kontrolleres løbende for at afgøre, om vores brugeroplysninger håndteres forsvarligt, og under stadig hensyntagen til dine rettigheder som bruger. Vi kan dog ikke garantere 100 procent sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Du afgiver således dine personlige oplysninger på eget ansvar. Personoplysninger slettes eller anonymiseres løbende efterhånden som det formål, de blev indsamlet til, afsluttes. Den hurtige udvikling af internettet betyder, at ændringer i vores behandling af personoplysninger kan blive nødvendige. Vi forbeholder os derfor ret til at opdatere og ændre nærværende retningslinjer for behandling af personoplysninger. Gør vi det, retter vi selvfølgelig datoen for “sidst opdateret” nederst på siden. I tilfælde af væsentlige ændringer giver vi dig besked i form af en synlig meddelelse på vores websites. Du har mulighed for at indgive en klage via Datatilsynet til følgende adresse: Datatilsynet, Borgergade 28, 5., 1300 København K eller via email: dt@datatilsynet.dk Du kan kontakte binejomo.com via: E-mail: hello@binejomo.com mærk din mail “Privatlivspolitik” Pr. telefon: 22320212 Eller pr. brev til: BineJoMo Hjemmevej 40 2870 Dyssegård Hvis du ønsker at blive slettet eller at dine personoplysninger rettes Du er berettiget til at få dine personoplysninger rettet eller slettet, hvis vores data er ufuldstændige, forkerte eller irrelevante. Dette kaldes også ”retten til at blive glemt” Hvis du ønsker at ”blive glemt” skal du kontakte os på hello@binejomo.com. Vi skal gøre opmærksom på, at du kan ”blive glemt” når vores kundeforhold er ophørt og er endeligt afregnet.

 

Returns

 

Our policy lasts 14 days. If 14 days have gone by since you received your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:
Gift cards
Downloadable software products

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted (if applicable)
Book with obvious signs of use. Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error. Any item that is returned more than 14 days after delivery

Refunds (if applicable)
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds (if applicable)
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at binejomo@gmail.com.

Sale items (if applicable)
Only regular priced items may be refunded, unfortunately sale items cannot be refunded.

Exchanges (if applicable)
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at hello@binejomo.com and send your item to: BineJoMo, Hjemmevej, 40, 2870 Dyssegaard, Denmark.

Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and he will find out about your return.

Shipping
To return your product, you should mail your product to: BineJoMo, Hjemmevej, 40, 2870 Dyssegaard, Denmark

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you, may vary.

If you are shipping an item over $55, you should consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Please contant us before returning at hello@binejomo.com or at +45 22 32 02 12